Publicidad

viernes, 19 de agosto de 2011

El BNG de Valdeorras ve necesarias las protestas y la presión ciudadana contra el decreto de Xestión Integrada

De "nefasta" a la par que "fraudulenta", califica el BNG de Valdeorras la política sanitaria seguida por el Partido Popular a raíz de la publicación en el DOG del pasado día 5 de este mes, del decreto por el que establece la Xerencia Integrada de Ourense-Verín-O Barco de Valdeorras. Los nacionalistas valdeorreses afirman, así mismo, que se han visto cumplidas sus sospechas y las advertencias hechas en este sentido con antelación.

Explica el BNG de Valdeorras que con ese decreto que dispone la Xerencia Única para las tres areas sanitarias que hasta ahora había en la provincia ourensana, la de O Barco "pasa a integrarse nunha única estrutura directiva chamada Xerencia Executiva".
Esta gerencia asumirá la gestión de la atención especializada, primaria y sociosanitaria del área de O Barco, "pero esta estrutura faise depender, de igual xeito que a de Verín, dunha Xerencia Integrada de Ourense", matiza la formación nacionalista.
Con lo cual, aclara el BNG, "a partir da entrada en vigor deste decreto, todas as necesidades, tanto económicas como materiais e de recursos humanos ou xestión, pasan a depender totalmente do que se decida na dirección de Ourense".

Para el BNG, la verdadera clave de la reforma operado por la Xunta de Galicia en la gestión de la sanidad pública ourensana busca "estrangular o sistema de saúde pública a través da redución de recursos económicos, técnicos e humanos para encamiñarnos cara un modelo orientado ao negocio e a súa privatización paulatina".

En consecuencia: "é de todos coñecido que o peixe grande come ao pequeno", vaticina el BNG de Valdeorras.

Los nacionalistas anuncian el inicio de una campaña informativa en todos los concellos dependientes del área sanitaria de Valdeorras, que son los de las comarcas de O Bolo, Trives y la propia Valdeorras.

La campaña informativa seguramente dará paso a una de medias de presión, sin descartar la convocatoria de la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública y las movilizaciones, "posto que a pobocación destas comarcas ten que esixir unha sanidade digna que non divida ás persoas en cidadáns de primeira e de segunda".

Fuente: Ourense Dixital

No hay comentarios:

Publicar un comentario