Publicidad

martes, 9 de agosto de 2011

PSOE y PP se enfrentan por el área sanitaria de Valdeorras

La diputada socialista en el Parlamento de Galicia, María do Carmen Acuña, señaló ayer que la comarca de Valdeorras se encuentra 'de loito' por la supresión del área sanitaria de O Barco, lo que constituye una 'pérdida irreparable'. El Diario Oficial de Galicia (DOG) publicaba hace dos días la integración del área de Valdeorras en la de Ourense, lo que viene a suponer una única gerencia en la provincia tanto para Primaria como la atención especializada.

'Isto é un paso atrás, pois xa se constatou no seu día que a dependencia do Hospital de O Barco da área de Ourense non funcionaba ben', admite Acuña, a la vez que considera que el PP 'mentiu, porque a conselleira (Pilar Farjas) comprometeuse o seu mantemento'. 'Unha vez mais -agrega-, o engano do PP á cidadanía aflora pasadas as eleccións, deixando ós cidadáns cun servizo sanitario de menor calidade asistencial'.

Por su parte, el portavoz de sanidad del grupo Popular del Parlamento, Miguel Santalices, admitió que el área sanitaria seguirá en funcionamiento 'cunha xestión mais eficaz, tendo un único responsable que asuma os obxectivos xerais da organización cunha visión de conxunto das debilidades e fortalezas de todos os niveis asistenciais'. El nuevo sistema, admite, deja a un lado 'un modelo vertical, fraccionado e compartimentado que non satisfai nin a usuarios, nin a profesionais nin a xestores'. Asimismo, recuerda que el sistema ahora implantado 'o aplican moitas comunidades dende fai tempo cun resultado de mellor atención aos pacientes e maior eficiencia na xestión'.

Fuente: La Region

No hay comentarios:

Publicar un comentario