Publicidad

martes, 20 de septiembre de 2011

Los trabajadores están convencidos de la viabilidad de la instalación

Antonio Blanco, delegado de personal de la estación, -en donde trabajan 50 personas de forma fija y 300 temporal- destacó que «como delegado e como traballador vemos con preocupación os acontecementos e a viabilidade dos postos de traballo, case todos eles da comarca. Somos testemuña directa do abandono da estación de montaña, de que non se fixera unha inversión de futuro clara». Defienden la viabilidad de la estación «con inversións ben xestionadas e que leven a conseguir uns estándares de calidade que ata a data de hoxe se ben dando grazas a profesionalidade dos seus traballadores», subraya Blanco.

Para el representante de los trabajadores «calquer medida en outro sentido ademais do drama persoal dos traballadores, provocaría un afundimento pronunciado da comarca e dos concellos limítrofes» y al igual que el resto de sus compañeros cree que el plan de viabilidad debe ser pensado para el futuro de las instalaciones y no solo para salvar la situación actual.

Actividades todo el año

Antonio Blanco asegura que la apuesta pasa por convertir la estación de Manzaneda en referente durante el año y como ejemplo subrayó que el pasado fin de semana se acercaron a las instalaciones alrededor de 600 personas para participar en el rali ecológico y en un maratón. «Defenderemos os nosos postos de traballo e o futuro de Manzaneda. Non se pode pór en dúbida a única referencia creadora de riqueza para unha comarca historicamente castigada e esquecida. As administracións débense por as pilas», finaliza.

Fuente: La Voz de Galicia

No hay comentarios:

Publicar un comentario